(VOL) Zintuigenatelier 13 oktober 2023

Zintuigenatelier

vrijdagochtend 13 oktober

10.00-11.00 uur

Doe je samen met je peuter mee?

Hoe leuk is het voor een kleintje om ongestoord te mogen spelen met allemaal interessante materialen…dat je mag experimenteren en rommel mag maken. Mag voelen en ontdekken. Lekker vies worden..

Want dat doen we met het zintuigenatelier! Atelier Tink komt bij ons op school met grote XL activiteitenbakken. Daarop liggen allerlei materialen waar je kindje heerlijk mee mag spelen, ontdekken en makenHierdoor worden alle zintuigen geprikkeld, ontdekken ze hoe iets voelt, wat het kan met het materiaal. Dus doe je kindje kleren aan die vies mogen worden en neem droge kleren mee!

Als ouder kun je genieten van je kindje die aan het ontdekken is en staat de koffie/thee voor je klaar. Het zintuigenatelier gaat uit van ongeveer 8/10 kinderen. Geef je snel op via het formulier.

Wanneer:
vrijdag 13 oktober
Locatie:

In de onderbouwhal van de Octopus

Kosten:
€ gratis