Grote Peuterdag 2024

Is jouw peuter al bijna toe aan groep 1 van de basisschool?

Tijdens de Grote Peuter Dag kun je samen met jouw peuter ontdekken of De Octopus bij jullie past.

VRIJDAG 12 april 2024 openen wij onze deuren. Jullie zijn van harte welkom!

Peuters kunnen ontdekken, spelen en knutselen in en rondom de school. Spelen op ons groene kleuterplein, luisteren en meedoen met muziek of lekker kliederen in het Zintuigenatelier. En natuurlijk mogen ze ook gezellig meespelen in de klas.

Ouders/verzorgers kunnen ondertussen de school bekijken en vragen stellen aan leerkrachten en directie. De Grote Peuter Dag duurt van 9.00 uur tot 11.30 uur.

Neem gerust contact op om vragen te stellen of informatie aan te vragen. Aanmelden voor de Grote Peuter Dag is niet nodig.

Liever een persoonlijke kennismaking met rondleiding? Mail of bel ons voor het maken van een afspraak.

Tot ziens!

Wanneer: