Informatie voor studenten/stagiaires

Wat leuk dat je interesse hebt om op onze school stage te lopen! Op deze pagina vind je meer informatie.

Schooljaar 2023-2024: Wij kunnen helaas geen studenten meer plaatsen. Ook voor scholieren die een maatschappelijke stageplek of snuffelstageplek zoeken is dit schooljaar geen plek meer.

Stage schooljaar 2024-2025

Mocht je op zoek zijn naar een fijne stageplek voor schooljaar 2024-2025, dan kun je ons een mailtje sturen. Het is voor ons prettig als je daarin wat over jezelf vertelt, aangeeft welke opleiding je doet (en welk jaar na de zomer) en waarom je graag bij ons stage wil lopen. En vermeld ook even naar welke groep/leeftijd je voorkeur uitgaat en wat je vaste stagedagen worden. Je kunt je mail sturen naar Ingeborg de Ruiter, via directie-octopus@ooz.nl.

Mocht je geplaatst kunnen worden; voor alle studenten die na de zomer bij ons starten, organiseren wij 1 gezamenlijk kennismakingsmoment. Tijdens de kennismaking krijg je een rondleiding door onze school, hoor je bij wie je in de klas stage gaat lopen en vertellen we meer over hoe wij op De Octopus werken en wat wij van onze studenten verwachten. De datum voor het kennismakingsmoment is nu nog niet bekend, maar wordt ergens in de eerste helft van juli georganiseerd.

Nb: Helaas hebben wij geen ruimte voor zij-instroom studenten en BBL-studenten.

Vacature LIO-plek 2024-2025 (is ingevuld, geen ruimte meer)

Voor schooljaar 2024-2025 zijn we nog op zoek naar een reguliere LIO-student (Leraar in Opleiding). De voorkeur ligt bij iemand die na de zomer start met maandag/dinsdag stage, en vanaf januari 2025 aan de  LIO begint (ma-woe). Zoals het er nu naar uitziet gaat het om een LIO-plek in de bovenbouw.

Meer info? Stuur gerust een mailtje of bel naar De Octopus.