Muzikaal Prentenboek: ‘Coco kan het!’

Woensdag 22 februari: Coco kan het!

Vandaag is een grote dag. Alle babyvogels gaan voor het eerst vliegen. Alleen Coco durft niet. Wat als ze valt? Of als de kat haar grijpt? Maar als het wél lukt, kan ze samen met haar vriendjes mooie vormen vliegen. Is Coco klaar om haar vleugels uit te slaan?

Samen met je kind genieten van een sfeervol prentenboek. Voorlezen en muziek maken bij grote, schitterende platen. En blijf vooral niet stil zitten! Want samen muziek maken is heel gezellig. Speel mee op eenvoudige instrumenten, zing kinderliedjes uit volle borst en dans met kleurrijke materialen. Zo wordt samen lezen wel héél leuk!

Doe je samen met je peuter mee?

Daniëlla Snijders, consulent muziek van Doomijn Kinderopvang weet kinderen op een bijzondere manier te boeien. Voorlezen en muziek combineert zij tot een uitdagende, speelse activiteit. In een veilige sfeer met veel aandacht voor de kinderen.

Wanneer:
woensdag 22 februari
Locatie:

In de onderbouwhal van de Octopus

Kosten:
€ Gratis