Muzikaal Prentenboek: ‘Rupsje Nooitgenoeg’

Woensdag 2 maart: ‘Rupsje Nooitgenoeg’

Rupsje Nooitgenoeg eet zich van maandag tot en met zaterdag vol met fruit. Op zaterdag snoept hij van taart, ijs, worst en nog veel meer lekkere dingen…

Samen met je kind genieten van een sfeervol prentenboek. Voorlezen en muziek maken bij grote, schitterende platen. En blijf vooral niet stil zitten! Want samen muziek maken is heel gezellig. Speel mee op eenvoudige instrumenten, zing kinderliedjes uit volle borst en dans met kleurrijke materialen. Zo wordt samen lezen wel héél leuk!

Doe je samen met je peuter mee?

Daniëlla Snijders, consulent muziek van Doomijn Kinderopvang weet kinderen op een bijzondere manier te boeien. Voorlezen en muziek combineert zij tot een uitdagende, speelse activiteit. In een veilige sfeer met veel aandacht voor de kinderen.

Wanneer:
woensdag 02 maart
Locatie:

In de onderbouwhal van de Octopus

Kosten:
€ Gratis