Muzikaal Prentenboek: ‘Kaatje in het bos’

Woensdag 4 oktober: Kaatje in het bos

Vandaag gaat Kaatje naar het bos. Daar is heel veel te zien: blaadjes in alle kleuren, kriebeldiertjes onder de struiken, het hol en de keuteltjes van een konijn … Kom je ook mee het bos ontdekken met Kaatje? Een avontuurlijk muzikaal verhaal waarin Kaatje de geheimen van het bos ontdekt.

Samen met je kind genieten van een sfeervol prentenboek. Voorlezen en muziek maken bij grote, schitterende platen. En blijf vooral niet stil zitten! Want samen muziek maken is heel gezellig. Speel mee op eenvoudige instrumenten, zing kinderliedjes uit volle borst en dans met kleurrijke materialen. Zo wordt samen lezen wel héél leuk!

Doe je samen met je peuter mee?

Daniëlla Snijders, consulent muziek van Doomijn Kinderopvang weet kinderen op een bijzondere manier te boeien. Voorlezen en muziek combineert zij tot een uitdagende, speelse activiteit. In een veilige sfeer met veel aandacht voor de kinderen.

Wanneer:
woensdag 04 oktober
Locatie:

In de onderbouwhal van de Octopus

Kosten:
€ Gratis